Klasa Gim.3A

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 09-04-2017

Wspomnienie Dnia Wiosny

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 04-10-2016

Finał zbiórki dla bezdomniaków

Dzisiaj byłyśmy w schronisku dla zwierząt w Międzyrzeczu. W Dniu Zwierząt nasi uczniowie mieli do podarowania psom ponad 38 kg karmy suchej i mokrej. Pieski wyglądały na zadowolone :)

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 26-09-2016

Zbiórka dla bezdomniaków

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 27-06-2016

Wizyta w międzyrzeckim schronisku

Dzień z wychowawcą klasy 1a na kręgielni

Dnia 23.06.2016.r nasza klasa 1a poszła z wychowawczynią p. Moniką Moraczyńską na międzyrzecką kręgielnię. Rywalizacja odbywała się między dwoma torami - chłopcy przeciwko dziewczynom. Gra była na wyrównanym poziomie. Po pierwszej rundzie głodni rzuc...

Ekstremalna i mokra wycieczka klasy Ia na bunkry

Dnia 23 maja 2016 roku odbyła się wycieczka kasy 1a do MRU  z naszą wychowawczynią panią Moniką Moraczyńską, panem Mirosławem Matyjaszczykiem, panią Justyną Hrabczak-Cinką, panią Olgą Hrabczak i naszym przewodnikiem p. Bartkiem Stańskim. Zeszliś...

Szneka z glancem, czyli wycieczka do Poznania

Dnia 22.04.2016 r. odbyła się wycieczka do Poznania. Była to głównie wycieczka klasy 1a jednak razem z nami pojechała grupa osób z innych klas: 1c, 1b, 1d, 2a i 2f. Pod czas wycieczki zwiedziliśmy Muzeum Narodowe Galerię Malarstwa i Rzeźby, gdzie odb...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 02-03-2016

Szalona noc integracyjna klasy 1A

Z dnia 26.02 na 27.03 odbyła się noc integracyjna klasy 1A pod opieką naszej wychowawczyni p.Monik Moraczyńskiej i p. Moniki Szypszaki. Noc zaczęliśmy we wspaniałym nastroju. Wszyscy pełni energii grali w gry planszowe takie jak  "Operacja", "5 ...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 29-12-2015

Wigilia klasy 1a

22.12.2015 r. nasza klasa obchodziła pierwszą wigilię w gimnazjum. Na stole zagościły pyszne pierogi, krokiety, sałatka, paszteciki i oczywiście barszcz, a na deser smaczne, domowe pierniczki. Te wspólne chwilę spędziliśmy bardzo wesoło. Wspólnie pom...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 06-12-2015

MIKOŁAJKOWY ZAWRÓT GŁOWY W 1A

Dnia 04.12.2015r. na godzinie wychowawczej odwiedził nas Mikołaj, który rozdawał wszystkim prezenty. Niestety nie było to takie proste, ponieważ aby dostać paczkę trzeba było wykonać zadanie (zaśpiewać piosenkę lub powiedzieć wiersz). Potem przeszliś...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 13-11-2015

Prezentacja projektu NIEPODLEGŁA!

W dniu 12 listopada 2015 roku odbyła się prezentacja projektu NIEPODLEGŁA! . Był to apel, przygotowany przez klasy 1a i 2f z wychowawcami p. Moniką Moraczyńską i p. Dorotą Mrozek, dla uczczenia Narodowego Święta Niepodległości oraz 97. rocznicy odzys...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 05-11-2015

Szukamy patrona - Jan Paweł II

JAN PAWEŁ II  był polskim biskupem rzymsko-katolickim, biskupem pomocniczym krakowskim, a następnie arcybiskupem metropolity krakowskiej. Kardynał, papież i święty Kościoła katolickiego. Był także poetą, aktorem, dramaturgiem i pedagogiem. Uro...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 25-10-2015

Profesor Władysław Bartoszewski

Profesor Bartoszewski był działaczem społecznym, historykiem, dziennikarzem, więźniem Auschwitz, żołnierzem Armii Krajowej, działaczem Polskiego Państwa Podziemnego, uczestnikiem powstania warszawskiego, dwukrotnie ministrem spraw zagranicznych, kawa...

Nasze działania: Klasa Gim.3A / 01-10-2015

Wycieczka klasy 1a do MRU

29 września nasza klasa 1a wraz z wychowawczynią p. Moniką Moraczyńską i p. Dorotą Cieloch udała się na wycieczkę do bunkrów w Pniewie. Wycieczkę rozpoczęliśmy od oglądania i wpinania się na czołg, który najbardziej spodobał się chłopakom. Potem nads...

PLAN WYBORCZY – KORNELIA STANKIEWICZ 1 a

Nazywam się Kornelia Stankiewicz i jestem w klasie 1a pod wychowawstwem pani Moniki Moraczyńskiej i choć chodzę do tej szkoły dopiero miesiąc, to zauważyłam tu dużo problemów, które można rozwiązać.    Mam kilka pomysłów na to jak „udosko...

• 1
  • 2
  • 3
Poprzedni Następny

Home Klasa Gim.3A

Wspomnienie Dnia Wiosny

21 marca w kalendarzu był Dzień Wiosny, dość nietypowo w tym roku obchodzony w naszej szkole. Zamiana ról - nauczyciel mógł usiąść do szkolnej ławki po wielu latach i znów poczuć tę „radość”, a uczeń mógł zobaczyć jak to jest być nauczycielem. Niektórzy sprawowali się fantastycznie. Nie tylko można było być nauczycielem, również szkolnym pedagogiem, panią woźną czy panem konserwatorem. Uczniowie mieli za zadanie przebrać się i ukazać wybrany styl muzyczny. Do wyboru mieli: pop, rock, disco-polo, reggae i piosenki z bajek. Oczywiście najwięcej było przebrań bajkowych – kigurumi. W czasie przerw odbywały się pokazy mody. W konkursie na frekwencje i najwięcej przebranych osób wygrała klasa 1e i miała cały dzień rotacyjny w środę. A po za tym każdy przebrany dostał bilecik na niepytanie, który że wykorzystać na dowolnej lekcji w ciągu miesiąca. Szkoła była pięknie przyozdobiona kwiatami. Dzień był dość emocjonujący.

Kornelia Stankiewicz, klasa 2a

Finał zbiórki dla bezdomniaków

Zbiórka dla bezdomniaków

Klasa 2a do 3 października przeprowadza zbiórkę dla bezdomniaków z międzyrzeckiego schroniska. Potrzebna jest karma sucha i w puszkach, smycze, obroże. Jeżeli chcesz pomóc, to przynieś dar serca i złóż go w kartonie na parterze. Zebrane rzeczy zawieziemy w Dniu Zwierząt, tj. 4 października do naszego schroniska. Z góry dziękujemy.

Klasa 2a wraz z wychowawcą.

Wizyta w międzyrzeckim schronisku

Dnia 27.06 br pani Monika Moraczyńska oraz uczennice klasy 1a: Natalia Wolińska, Sonią Sycz, Kornelia Stankiewicz (ja) oraz Dominika Miśko odbyłyśmy "wycieczkę" do międzyrzeckiego schroniska w celu oddania karmy, smakołykówi i innych rzeczy dla psów, zebranych w ramach propagowanej przez naszą wychowawczynię akcji " Zamiast kwiatka daj karme lub smycz dla Łatka". Po przybyciu  na miejsce i oddaniu rzeczy dla psów poszłyśmy przywitać się z pupilami. Miłe panie i panowie ze schroniska wybrali nam 5 psów do wyprowadzenia na spacer. Na spacerze z szalonymi i pełnymi energii pieskami wybiegałyśmy się oraz zziajałyśmy. Po godzinnej przechadzce po lesie wróciłyśmy do schroniska. Ze łzami w oczach oddałyśmy oraz pożegnałyśmy sie z naszymi podopiecznymi. Wszystkie wręcz zakochałyśmy się w nich. Pełne emocji,wzruszenia i radości z tak dobrych uczynków wróciłyśmy szczęśliwie do domu. Zachęcamy wszystkich do takiej formy spędzania czasu. My tam jeszcze wrócimy...