Wspomnienie z wycieczki do Kotliny Kłodzkiej.

Dnia 07.05.2018 r. odbyła się trzydniowa wycieczka do Kotliny Kłodzkiej. W wycieczce wzięły udział 2 klasy 7a i 7b.

Dzień 1
Jechaliśmy ok. 6 godz. W tym dniu byliśmy na pontonach. Pontony były 6 osobowe. Wiosłując pokonaliśmy 11 km. Wydaje się, że to trudne wyzwanie, ale gdy jest miłe towarzystwo wszytko staje się łatwiejsze. Podczas pokonywanej trasy śpiewaliśmy, opowiadaliśmy rożne śmieszne historie, ogólnie super spędziliśmy ten czas. Po tej atrakcji pojechaliśmy do naszego hotelu. Był bardzo przytulny. Mieliśmy nawet boisko do grania w siatkówkę i cymbergaj. Chwilę później do tego samego hotelu przyjechała też druga grupa z okolic Ostrowca.

Dzień 2
Następnego dnia udaliśmy się na górę Śnieżnik 1 424 m n.p.m. Wędrówka była pełna wrażeń. Uważaliśmy żeby nikomu nic się nie stało. Niektórym wędrówka szła ciężej, a niektórym lżej. Gdy doszliśmy do schroniska mieliśmy do wyboru pójść na tą górę albo zostać w schronisku. W schronisku mogliśmy zjeść ciepły posiłek i coś wypić. A grupa która poszła na Śnieżnik miała satysfakcje z tego, że dali radę tam wejść. Gdy wracaliśmy pojechaliśmy do Sanktuarium które znajdowało się w lesie, ale nie było tak łatwo, gdyż cała droga była pod górkę. Na szczęście na górze czekały na nas lody włoskie.. Nie spędziliśmy tam dużo czasu, gdyż mieliśmy jeszcze inne rzeczy w planach. Następnie pojechaliśmy do Złotego Stoku. Jest to średniowieczna kopalnia złota. W zwiedzaniu towarzyszył nam też skarbnik, który lubił straszyć ludzi. Była lekka adrenalina. Po zwiedzeniu kopalni wyruszyliśmy do Nowej Rudy. Jest to kopalnia węgla kamiennego. Dowiedzieliśmy się wielu różnych ciekawych rzeczy. Mieliśmy na głowach kolorowe kaski i każdy z nich mówił o tym jaką pracę wykonywali górnicy. Po całodniowym zwiedzaniu mogliśmy wrócić do hotelu. To była ostatnia noc, więc się dużo działo. Szczegółów nie będziemy zdradzać.

Dzień 3
Jest to ostatni dzień z wycieczki. Po śniadaniu spakowaliśmy się i zagraliśmy ostatni raz w siatkówkę. Długo nie pograliśmy, ponieważ musieliśmy wracać. Po drodze zajechaliśmy do parku linowego. Na początku mieliśmy krótkie wprowadzenie a później było dużo świetnej zabawy. Podczas drogi powrotnej dużo śpiewaliśmy i ogólnie była super atmosfera.

Wycieczka była bardzo udana. Mamy nadzieję, że będzie więcej takich wycieczek. Dziękujemy opiekunom Pani Annie Dębickiej i Pani Dorocie Cieloch za 3 dni świetnej zabawy .